Ska jag eller ska jag inte?!

Det var så tankarna gick! Blogga, eller inte!

Men men, är helt slut så blir bara ett kortis inlägg!

Praktiken gick bra! Gick full dag, så var helt slut när jag väl fick gå hem! Mycket EKGn blev det taget på fm, samt en liiiten op! En liten böld på magen som skulle bort! Sen på em blev det telefonrådgivning! Hade en dipp där vid 14, då ville jag bara gå hem, huvudet värkte som bara den! Men klarade av att uthärda den! ;)

Åkte direkt till Dessan när jag slutade! Käk där idag, kycklinggryta o ris! :) Himla smaskigt! :) Imorgon är det min tur! Blev inte kvar så länge, för sen var det ju dags o träna! Så åkte hem o bytte om innan Anna kom o hämtade mig! :)

Började med löpning! Vaderna krampade halvvägs ungefär! Men skam den som ger sig liksom! ;) Fick ont i luftrören och bröstkorgen under löpturen! Har fortfarande ont, kan inte ta djupa andetag för då börjar jag hosta! Bara det inte blir något av det! Har jag ju inte tid med! Sen trodde jag nästan att jag stukade foten när vi körde målvaktsträning! Men klarade mig! Fastnade i gräset i en sidoförflyttning, så blev sittande med foten under mig! Men som sagt, blev inget av det! :)

Nej, ska sova nu! Är helt slut, både i huvud och kropp! Så ska bli gött! :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback