Partej!

Kom precis hem från Harrys! Lillebror såg till att vi syskon tog en utgång, iaf vi som befinner oss i sörmland! Bara Fredrik som saknades! Lillebror som dagen till ära även firade sin födelsedag! :)

Jag, Putte, Albin och Johan drog igång en förfest här, bland alla kartonger! Vi fick leta i varenda kartong för att hitta saker vi behövde, för inget är uppackat! Eller, nu är vissa saker uppe! ;) Micke kikade förbi också! :) Frida o Emma skulle komma förbi, men dom bangade båda två!

Dom kom inte ens till Harrys! Tråkmånsar! ;)

Har iaf haft en bra kväll! Dock insåg jag på vägen hem att jag började bli onykter nu! Bättre sent än aldrig, lr?! Bilkörningen kan bli intressant, den vi planerade skulle ske imorgonbitti!

Ska gå o sova nu! Så jag är pigg och alert när mormor kommer vid halv 10, 10! ;) Eller, först måste jag bädda! Hoppas sängkläderna har torkat iaf! ;) Annars blir det inge roligt!

Harebrahörshej!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback