Ny vecka!

Ser inte direkt fram emot veckan som står bakom dörren! Vill bara att veckorna ska gå! Har inte lust med mycket just nu! Tycker allt går tungt! Motivationen är mer eller mindre minimal!!

Vore det inte för att folk förväntar sig saker av mig och har krav på mig så skulle jag nog inte göra så mycket!

Har iaf haft en bra helg! Har packat en del till flytten! Och igår umgicks jag med Dessan! Idag med Larsson och Carro! Vi satt ute i solen och planerade lite aktiviteter till träningslägret!

Kommer få flytta tidigare! Vilket känns rätt bra, med tanke på att vi åker till Danmark nästa helg, alltså om två helger...! ;)

Ska iaf gå o sova nu!
Så den här veckan tar fart o kan ta slut snart! ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback