Jag må va bitter

Har varit ledig i fyra hela dagar från jobbet! Har varit underbart skönt och jag vill inte gå dit igen! Skulle inte tacka nej till semester som alla vänner och bekanta mer eller mindre har!

Det känns inge vidare att gå tillbaks till jobbet idag... Funderingarna på vad jag egentligen vill göra har börjat igen... Söka nytt?! Flytta?! Plugga?!

På ett sätt skulle jag kunna tänka mig o flytta! Men, vad har jag att hämta?! Och vart skulle det bli?! Jag vill inte flytta härifrån för att jag trivs så bra iom att jag har alla vänner och hela mitt liv här! Men är det värt o släppa det o testa något nytt?! Jag vet verkligen inte!

Vad ska jag söka för jobb?! Det finns typ inget här i stan, då krävs det pendling, och det har jag ju redan pysslat med i tre år och det känns sådär... Dessutom har jag hört någonstans ifrån att det är anställningsstopp i sörmland...

Plugga!? Jaa, har ju kommit in på en av kurserna jag sökte... Den heter något i stil med hjärtsjukdomar från ett patientperspektiv... Den går på distans från Skövde, det är två träffar på plats! Hoppas att jag kommer inte i Uppsala på en kurs om idrottsskador och rehabilitering! Skulle va grymt kul! Står som 16:e reserv! Dock är det 8 träffar! Vilket kan bli liiite körigt med jobbet! Men, det visar sig! Jag håller tummarna iaf! Undrar om man orkar med två kurser samtidigt på halvfart?! Plus jobb?! Hmm, tåls att fundera på!

Aja, nu ska jag byta om o sen kasta ner maten i matlådan och knalla iväg mot jobbet! Ska nog ta vägen över stan! Team Sportia har utförsäljning, kan va värt o kika in iaf! ;)

Hej o hå!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback