The good, the bad and the ugly!

Är lite lagom, behagligt, trött i kroppen!
Idag bestod fotbollsträningen av boxning! Kul o göra något annat än bara vanlig fotboll! ;) Kul o få ett litet avbräck! Tror hela laget behöver det! För att vi ska orka ta oss igenom den här fruktansvärt långa (känns det som iaf) försäsongsträningen! Nästa torsdag skulle det tydligen bli cirkelträning! Men innan dess hinner vi med två bollpass!

Som sagt är jag inte helt dyngslut i kroppen! Trodde nog att det skulle va värre! Antingen har jag väl vart dålig o gjort fel eller också är jag bara sjukt vältränad! ;) Höhö, tror mer på det första om jag ska va ärlig! :P

Och på tal om något helt annat så gillar jag min analyserande, kreativa sida! Den sidan som gör att jag lägger ihop ett och ett och skapar en helhet som är trolig! Bra förklarat va?! Inte ett dugg förmodligen, men jag vet ju själv vad jag menar!

Kvällen har iaf innehållit diskussioner fram och tillbaka med lite folk! :) Hoppas att det blir något bra av något iaf! :)

Idag fick jag mejl av en i klassen! Samt blev inbjuden till ett evenemang på facebook! EXAMEN! Det är ungefär nu jag sitter med uppspärrade ögon och kvider fram ett hjälp! ;) Det är liksom lite läskigt nära! Det är nära, fast det ändå är rätt långt kvar! Det är ju lite mer än fyra månader kvar (rysning), så det äääär lång tid kvar! Lr hur?! ;)

Är mest nervös för hur jag kommer palla trycket! Och över vart jag kommer hamna! Sommaren lär inte vara något problem, men hösten?! Vintern, våren?! Jösses! Har iaf skrivit om mitt CV idag, och printat ner ett personligt brev... Frågan är bara om jag är tillräckligt intressant för att få komma på intervju dit jag vill! Och det som är ännu mer vitkigt! Att jag är så intressant att jag får jobb där! Vill ju inte nöja mig med vad som helst heller!

Men men, det är bara o skicka in papprena och hålla tummarna! Lite som att vänta på resultatet på en tenta! ;)

Haha, Wille fick ett ryck här förut! Han hittade tandpetare som han var tvungen o leka med! Så sammanlagt 10, 15 st hade han ner på golvet som han sen for runt med! Efter ett tag fick jag se att han hade haft ut kattsand också, som han tyckte var rolig! Sen skulle han attackera en lite stackars tandpetare, då hoppade han upp och landade i matskålen, som självklart var full med mat! Vad hände med den då?! Jo, den for ut på hela golvet!
Så ett tag vågade jag knappt röra mig här inne! ;) Men han är ju lite duktig också! För maten, den åt han upp! Så det blev bara tandpetare kvar, efter att jag hade sopat upp kattsanden! Nu ligger han o blänger på mig från hallen, efter att ha kelat en stund! Vad ska man säga?! Dom är bra roliga dom små liven!

Nu ska jag kasta mig i säng! Upp o tvätta imorgon! Och städa, som jag skulle ha gjort idag! Sen ska jag iväg o fixa en persienn hos mormor! Och sen hjälpa mamma o sen kolla handboll o umgås med lite goa vänner! :) Kommer nog bli en bra fredag! :)

Sov gött då! :)



Wille, Min Lille prins! :)



Han är söt nästan jämt! ;)



Han kan konsten att mysa, och framförallt att njuta av livet! ;)



Prinsarna <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback