Tisdag!

Bättre dag idag!

Tiden hos sjukgymnasten blev inställd då han va tvungen o va hemma! Så for iväg till Larsson direkt o gjorde de förändringar som skulle göras på uppsatsen! Så nu är det klart igen!

Efter det gjorde jag inte så många knop! Tränade ikväll! Så fort det blev lite skott så gjorde knät ont... Jäkla skit! Och sen en del andra saker som gjorde att träningen över lag kändes piss!

Efter den blev det käk och handbollstittande hos Hanna Lu tillsammans med Carro! Har nyss kommit därifrån! Ingen bra svenskmatch alls ju! Men det är bara o ta nya tag på fredag för grabbarna!

Nu ska jag värma vetekudden, smörja in mitt kliande och varma knä och gå till sängs! Knät går jag snart ihjäl på! Är inte alls fint! Hoppas verkligen att det går ner snart! För såhär vill jag inte ha det! Uschabuscha!

Nää, har inget vettigt o skriva idag! Så skiter i det!
Imorgon är det Västerås som gäller! Är inte ett dugg pepp på det! Vill bara va hemma! Men gissar att det inte riktigt funkar!

Sov gott!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback