Tisdag

Japp, tisdag idag!

Back to reality! Har pluggat i två dagar nu, så allt är som vanligt igen! Vi hoppas bli klara med uppsatsen till helgen! Imorgon ska vi börja skriva om o redigera resultatdelen!

Fick ont i knät av att åka längdskidor i helgen! Och inte sjutton ger det med sig heller! Har ont hela tiden... Överväger o ringa vc o be o få träffa samma läkare igen... Men det får bli nästa vecka! Har ju cup på lördag... ;)

Dessutom borde jag nog ringa tandis också... Har nog dragit på mig en inflammation i tandköttet eller någe! Känns inge bra iaf, ont! Kan äta, men tuggar helst inte på den sidan! Känner mig lite halvkonstig i kroppen också, så är nog därför...

Alvedon är min vän helt enkelt!

På tal om cupen! Jag undrar hur det ska gå!? Jag får göra ett provisoriskt mål idag o på torsdag, som är lika stort som ett sjumannamål! Helst elvamanna, för att verkligen få jobba långt ut! Men, då lär jag väl dö lr någe! ;)
Spelschemat inför lördagen ser ut som följande!

08.30 Valla IF - Nyköping IFK U
10.30 Valla IF - Lotorps IF
13.30 Norrby SK - Valla IF
15.30 Flens IF-Södra - Valla IF

Nej, ska försöka rycka upp mig lite! Har inte gjort många knop på em! Men om en timme är det dags o åka o träna! Så kanske ska försöka få igång kroppen lite?!  Ska iaf hämta in tvätten nu! Har ockuperat tvättstugan i ett dygn nu! ;) Så går det när man inte kommer ihåg att man har den, och glömmer o starta maskinerna och sen inte ens är hemma! ;) Men, ingen annan som har velat ha den så! ;)

Ha det king, tjingeling!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Madde

heeej :) Nej men nu hittade jag dig här oxå, va kul :) va inne på Malins åh då såg ja din.. Haha nu ska ja allt ha koll på dig smile

Kram grannen ;)

Postat av: Gunnar

Haha du får hålla hur mycket koll du vill kära granne! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback