Onsdag!

Haft en bra dag!
Var lite kämpigt på förmiddagen o hålla fokus på föreläsningen! Eftermiddagen var tvärtom! Där fanns knappt tid till att byta penna! ;) Skillnad på föreläsare och föreläsare! :)

Åkte direkt hem till mamma från skolan! Körde hem lite grejer till mig och passade även på att åka o handla! :) Tillbaks till mamma för o hjälpa henne o packa lite!

Sen kilade jag över till Dessan! Slängde ihop lite våfflor! Himla gott, det var längesen man åt det! :) Sen slängde vi oss i soffan o glodde på tv och lite annat! :)

Jag ska slänga mig i säng! Ska sova lite längre imorgon, för då blir vi hemma från skolan! Så ska passa på o skriva personligt brev, städa och åka till soptippen!

Hoppas utslagen på knät försvinner snart! Eller åtminstonde att det slutar klia! Kliar snart håll på hela alltet känns det som! O det skulle inte vara någon större succé!

Ska mysa ner mig i sängen med kissarna nu! ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback