Kan bara le!

Vilken helg det här blev! :)

Framförallt gårdagen! :) Kvällen vart oslagbar! Helt klart! :)

Moqvist kom hit en liten stund innan vi skulle trampa vidare till Jossan! Vi kom först, för vi var tidiga! Men det fick hon ta! ;) Ramlade inte lite annat folk och till slut var vi ett gäng glada brudar, som till slut lyckades bli fulla också! ;) Kilade ner till Statt så vi hann in innan tolv, för att få gå in gratis! ;) Vi som fick smset vidarebefodrat kom in gratis, men dom som hade fått det på riktigt hann inte in i tid! ;) Bra deal! ;)

Träffade Dessan, Anna o Hanna där inne! Började med o dra omkull när dom kom! ;) Öste på på dansgolvet och hade askul! Sen blev det käk, jag åt typ ingenting, så bjöd bort den till Anton! :P Sen gick vi hem till Mats på efterfest! Lite lagom sliten sådär! Fick iaf låna en tandborste, o det räddade nog allt! ;) Diskuterade med Oskar om något som varken han eller jag kommer ihåg! Sen var jag pväg o gå hem åt fel håll! Men men, hem kom jag iaf!

O väl hemma och i sängen ringde Moqvist! Snackade med någon Olle också, innan jag somnade och sov som en gris! I typ 3½ timme, sen vaknade jag! Kände mig rätt pigg men gick inte upp, så sov lite till och vaknade sen halv 11!

Då var det bara o pallra sig ur sängen, käka frukost och ta på sig träningskläderna för att sen åka o träna fotboll! Gick lite halvtungt där ett tag! Men vi var tappra o tog oss igenom dom där två timmarna! Dessutom delade B upp oss i lag där vi som var ute igår och Tilda hamnade i ett! Men vi vann, så det gjorde ju inget! ;)

Sen hängde jag med Dessan hem, käkade o sen slängde vi oss i soffan/sängen o halvsov, eller om man ser till Dessan så sov vi, till en dokumentär! ;) Snackade lite och sen fick jag skjuts hem! :)

Har pluggat lite här på kvällskvisten! :) Men nu är det hög tid att gå o sova! Upp till skolan imorgon! Snackade nyss med Emma, så kaaanske ska träffa henne en sväng imorgon, om vi lyckas få en låång lunch! Det visar sig! I vilket fall är det introduktion till praktiken imorgon! Jösses! Får lite smått panik när jag tänker på det! Men, det är bara o köra på!

Nu blir det iaf sängen! Nighty!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback