Helgen som varit!

Fredagen blev det lite mys med flickorna och Melwin! :) Blev dock lite sen dit eftersom jag var o hjälpte Tessan innan med datorn! Då hennes arbete hade blivit förstört och försvunnit!

Igår började dagen med en frukost på Sultans med Anna, Hanna, Mallan o Dessan! :) Sen for Mallan, Dessan och jag ner till gymmet och tränade! Skönt o få det gjort tidigt på dagen! :) Jag o Dessan for sedan till Vingåker och Högsjö blev det en sväng också för lite fotboll! När vi kom tillbaks till stan åkte vi till mormor o fikade! :) Därefter gick vi hem till Dessan o fixade med lite grejer innan vi strandade i soffan och tittade på dokumentär från andra världskriget! Intressant, men svårt att hänga med på vad som var vad!

Slocknade i soffan efter överrenskommelse att det var okej! ;) Bytte dokumentären mot sällskapsresan! Vaknade kvart över 1, lämnade Dessan sovandes och kilade hem! :) Något trött och något frusen när jag kom hem! Hade gärna hoppat över att gå hem, men va sjutton! Va tvungen o gå hem till katterna ju!

Idag har jag tvättat! Skulle ha städat, men fastnade vid tvn såklart! ;) Sen bar det iväg till Dessan o lämna tillbaks nyckeln innan det var dags o åka ut o träna! Var i valet och kvalet om jag verkligen skulle träna! Mådde inte alls bra! Huvudvärk, ont i magen och halsen! Men blev pigg efter träningen igen!

Sen blev det en liten promenad med Carro, kikade förbi i brorsan o Tessans lägenhet på vägen! :) Kommer bli kanon det där, när det är klart! :) Hann lagom hem igen innan Tessan ringde o sa att Helge snart skulle komma in till stan, och att min bil var klar! :D Så vandrade tillbaks till lägenheten! :) Sen blev vi hämtade av Helge, o sen åkte vi o hämtade hem min vita pärla! :)

Sååå skönt att äntligen ha den igen! Den är ju aningens otursföljd! Men nu hoppas jag att den tänker hålla ett tag! Ska hitta någon som kan släcka airbaglampan bara innan den ska till besiktningen! Och faen ta den om den inte går igenom! :P Ska kolla igenom mitt schema på praktiken! Vet ju att han som fixade med bilen när motorn hade gått kan släcka lampan om inte annat! Frågan är om det är värt att åka till Jönköping för det?! Måste iaf åka en vardag isf! Kan bli svårt o få till det med tanke på att Mamma o Aniko jobbar hela dagarna... Aja, måste bestämma mig om det iaf!

Imorgon är det praktik igen! Skulle inte tacka nej till att få va hemma! Men går bara måndag o tisdag, sen är jag ledig onsdag och torsdag, för att sedan skriva tenta på fredag! Dock går jag 7-20 imorgon och sen blir det 7-17 på tisdag! Helgen blir 8-18 och 7-17!

Nää, ska vila ögonen på Wallander en stund till innan det blir sängen!
Natti Natti! :)



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback