Har bara en sak att säga!

Och det är inte hur min dag har varit! För det vill jag inte tänka på! Får väl ursäkta mitt humör istället och att min stressnivå ligger på en skyhög nivå och att tålamodet och allt som hör till är minimalt!

Praktiken nämner jag inte mer än att jag måste ge skiten ett försök till! Kan väl bara bli bättre antar jag!

Iaf, det jag ville säga är att jag är så sjukt tacksam för mina vänner!
Även om dom kanske inte förstår sig på mig alla gånger, så försöker dom iaf göra det, och bara det betyder supermycket! Att jag kan få häva ur mig en massa skit o va sur o stressad, utan att det gör något! Att jag får tillåtelse att va riktigt sur o grinig, utan att någon kommenterar det! Och får jag en kommentar så är det bara "det är okej"! Det är skönt o höra det!

För nej, jag kan inte va glad, positiv och ha en massa sprudlande energi hela tiden! Ibland måste jag få va sur o bitter och tycka att livet är pest, för att orka va så som jag vill vara! Och för att orka ge av mig själv!

Tack kära vänner för att ni finns där för mig! <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback