Förresten!

Kom på det, fick tentaresultat igår, på medicintentan! Den som det var sista chansen att göra!
Och jaa, jag klara den! :) Så nu kan jag släppa den! Inte för att jag har funderat så mycket!

Blir lite rädd för mig själv ibland, speciellt nu! Orkar inte engagera mig i skolan! Visst, jag gör det jag ska! Men lägger inte ner hela mitt liv på att plugga, som nu, till tentan på fredag! Jag har inte orkat fundera på vad resultatet skulle bli på medicintentan! Blev inte ens nervös när jag hörde att resultatet skulle ha kommit och jag skulle kolla det!

Vet inte riktigt vad det beror på, men nu är det slutspurt! Så nu gäller det bara o hålla ihop det här tills det är dags att ta examen! Som är om 16 veckor om jag har räknat rätt! Ca 4 månader alltså!? Hmm, vet inte om det stämmer, men fort lär det gå iaf!

Har redan gått två veckor på praktiken i helgen! Halvtidsbedömning är det då! Jösses! Måste kanske börja fixa inför nästa period?! Sjukt!

Nej, nu ska här sovas!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback