Vet inte vad jag ska ta mig till...

Ska börja säga att jag har haft en bra helg! Trots ett gigantisk misstag av mig, som inte går att acceptera! Men förhoppningsvis går det att förlåta mig!


Började skriva, sen kastade jag mig ut på en promenad för att låta musiken, mörkret och gatorna hjälpa mig att rensa lite tankar... Eller kanske inte rensa, men iaf ge dom lite lugn och ro... Bara få vara!

Plötsligt befinner jag mig nämligen i en sån där period när jag bara vill vara i fred, samtidigt som jag inte vill va ensam... Ett tyst sällskap skulle vara guld värt... Känner mig instängd och halvt i panik typ hela tiden när jag är hemma... Behöver bli distraherad!

Vill inte ha en sån här period igen! Den kommer smått olägligt... Fast det gör dom väl alltid!?

Promenaden slutade iaf inte som den brukar... Gick en annan sväng... Det var längesen jag tog den "vanliga" rundan och hamnade där uppe... Uppe i gungan!

Nog pratat! Ska försöka behålla lugnet i huvudet och snart dra mig mot sängen!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback