Ursäkta!

Är inte ett dugg aktiv i det här bloggandet! Men jag har varken tid eller lust känns det som!
Började sista kursen i skolan i veckan, men imorgon är det introduktion till sista praktiken! SISTA praktiken! Gosh! Börjar den på tisdag! Sju veckor! Sedan är det tillbaks till skolan och avsluta kursen för att sedan ta EXAMEN! Och när jag skrev det ordet insåg jag att det är idag på dagen 2 månader kvar tills det är dags!

Kolla in på Matbrudar! Tror inte jag har länkat dit tidigare?! I vilket fall är det där recepten från våra matkvällar läggs ut! Jag, Anna, Hanna o Dessan äter ju hos varandra måndag-torsdag! Har gjort så i fem veckor nu! Går in i vecka 6 imorgon! :)

Säger Grattis till Hanna också idag! Hon fyller 25! :) Grattis stumpan! <3

Match idag, inte ett dugg sugen kan jag säga! Men det är bara o bita ihop! Det säger vi!

Ha en bra dag!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Hanna

Tack kära du! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback