Vad ska man säga?!

Har en kropp som känns som den vore 90 eller någe!
Är det inte något av knäna så är det ryggen och är det inte ryggen så är det benhinnan!

Misstänker att jag är på väg att få benhinneinflammation! Skit skit skit! För inte sjutton är det skönt! Att inte ryggen vill ge med sig heller känns ju sådär!

Men, jag kör på! Train hard, fight easy!

Ikväll gav jag däremot upp! Jag var en aning klen helt enkelt! Känns så sjukt dåligt efteråt!
Måste peppa mig själv mer innan jag åker till fotbollsträningen!

Note to myself
- Jag gör det för att jag tycker det är kul!
- Försök hitta samma motivation som till träningen på gymmet!

Det mesta verkar gå tungt nu! Skolan är förjäkla tråkig! Sitter med en hemtenta i en kurs som känns helt meningslös, där tom en av lärarna säger att det är "kaka på kaka"! Hade seminarie idag, där vi gick igenom frågor som vi har skrivit i hemtentan! Och hemtentan är en arbetsplan inför tentan vi ska göra i termin 6! Böckerna vi har i kursen är typ värdelösa allihopa! Tre böcker, varav en är någorlunda vettig, ska vi göra en tenta på fem sidor! Som vi sa idag, man tar något bara för att man måste, inte för att man vill använda det! :P

Nej, ska sluta va bitter o gå o lägga mig i stället tror jag!

Imorgon är dagen mer eller mindre helt planerad! Det ska pluggas, tränas, städas, handlas lite och sen ska det lagas mat! För Moqvist o Lu kommer hit på lite käk och fredagsmys! :) Kommer bli kanon!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback