Jag känner att jag lever!

Okej, cupen igår!

Tydligen blev vi Katrineholms bästa lag, med ett poäng mot Värmbols noll! :P Alltid någe! ;) 

Tycker nog att vi kan va nöjda med det, även om vi borde ha vunnit matchen vi spelade lika... Men 5-1 mot Nyköping, okej det är synd att det blev så pass många mål, men det kunde ha blivit fler! Och, dom spelar ter divisioner över oss, så vi borde iaf inte ha vunnit! ;) Men 2-1 mot Telge tycker jag ändå att vi gör bra! Trodde dom skulle rulla ut oss totalt! Och sen 1-0 mot Flen... Borde kanske inte ens ha blivit mål åt något håll, men men! Det är som det är!

Jag var bra trött när jag kom hem! Kroppen värkte lite lagom bra! Det var igår, idag värker det nästan mer! För nu har den underbara träningsvärken kommit! Och ja, jag har träningsvärk på lite konstiga ställen! Mest förbryllad över att jag har ont i underarmen, känner det speciellt när jag gör vissa saker, när handen är i vissa vinklar! Men men, så är det! Det går ju över!

På onsdag ska jag till vårdcentralen med knät! Men har faktiskt inte ont längre! Eller, jag kände av det lite idag när jag cyklade, men inte annars! Tror det har gett effekt att gymma, cykla o simma som vi har gjort senaste tiden! :) Lite bättre på matsidan också så blir allt kanon! :) På onsdag ska vi testa o köra boxning?! Jösses, kan bli kul... Men framförallt blir det nog jäkligt jobbigt! Men, det är kul o testa något nytt! :)

Ska ta mig något o äta o sen kolla om det är något o glo på på tvn! Annars får det bli ett par avsnitt Grey's! ;)

Har tappat bort min tvättstugenyckel också! Succé!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mallan<3<3

Boxningen kan ja rekomendera om de är på friskis :P Grymt kul är det men riktigt tufft ;) Hehe

Ha en bra dag :)



Ses ikväll

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback