Don't want tomorrow to come...

Eller vill jag det?!

Jag vet inte! Vill iaf inte gå o lägga mig! Dels är jag inte trött, men sen tror jag inte att jag vill att det ska bli imorgon...

Vad som händer imorgon?! Det är cup! And yes, jag vill nog inte...

Jag skulle kolla på ett Grey's avsnitt, men har kollat på två! Överväger o titta på ett tredje, enbart för att inte behöva gå o lägga mig! Smart?! Nää!

I think I need a break!

Pratade med J igår om det! Hon förespråkade en paus! Frågan är väl när den pausen ska bli?! Inte efter imorgon iaf, för det är cup om två veckor igen... Keep on going, keep on going!

Helst vill jag kanske pausa allting?! Men nej! Find the spirit! Måste peppa mig själv till saker nu! Det går inte att bara låta saker gå som dom går! Kämpa, det är vad jag måste!

Det är mycket nu, eller inte mycket för mig eller jo... Eller, tankarna är inte där dom borde vara! Fokus ligger inte på den punkten som borde vara fokus på!

Jag gissar att jag försöker glömma tiden eller någe genom att kolla på Grey's! Har tagit mig igenom över 30 avsnitt på fyra dagar... Bra eller dåligt?! Jag vet inte!

Tror jag ska lägga ner funderandet och gå o lägga mig! Hoppas verkligen jag somnar! Igår låg jag vaken i nästan två timmar innan jag somnade... Riktigt rastlös! Blir ju lätt det, speciellt när jag är sjuk och verkligen blir liggande hela dagarna i soffan och knappt mer än hälsar på folk!

Men, idag har jag varit aktiv! Först gick jag till Onoff, Elgiganten och Willys! Och väl på Willys blev det tre varv i letandet efter russin! Under det tredje varvet ville jag bara sätta/lägga mig ner o bara vara! Då kändes det som att jag hade bränt energin för ett par dagar framåt! Men vad gör man i det läget?! Jo, man handlar färdig o sen går man hem, och jaaa, det var lååångt hem då! Väl hemma slängde jag mig i soffan och ville verkligen inte göra mig klar för att åka till kusinens 30-årsfirande... Tack o lov hade jag 2½ timme på mig!

Väl iväg så lekte jag med ungarna, då kände jag mig pigg, jag kände mig pigg tills nu! Nu känner jag hur energin rinner ur kroppen på mig! Så, det blir sängen! Är redan klar för den, så det gäller bara o flytta kroppen dit! Känner att huvudvärken är på ingång också!

Och ja! Jag ska upp skapligt imorgon, nästan tidigt om man ser till halva veckans sovande! Klockan ringde 7.30! Går säkert upp 8.30 om jag känner mig själv rätt! Har ju faktiskt gjort klart salladen till imorgon, för att ha lite xa tid!

Nej! Sängen var det!

Det kommer bli bra imorgon, det kommer va kul! Jag måste iaf inbilla mig det!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback