Underbart!

Jag måste bara säga att jag är så nöjd med allt just nu!
Jag har ingenting alls att klaga på!

Pluggade lite på fm med Larsson, sen promenixade jag med Hanna o Carro!
Tvättat och städat...
Sen var mormor o brorsan över på mat! Grillad kyckling och potatissallad! Mormor var supernöjd! :)
Efter det var Alec o Ira över en sväng och efter det var jag o mötte Motorn när hon slutade jobba! :)

En superbra dag! :)
Kan inte bli bättre när man får träffa så många underbara människor på en o samma dag! :)

Det är sånna här dagar jag mår som bäst!
Jag gillar känslan jag har just nu! :)

Ett glas Oboy på det här så har jag satt pricken över i:t! ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Carro

"Ett glas Oboy på det här så har jag satt pricken över i:t" Sköning där!! Haha..



Ha en bra dag!

Postat av: Mallan<3<3

<3<3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback