Underbart slut på dagen!

Var och åt hos mormor, fick pannbiff o potatis! Dagens kommentar stod nog hon för!
"nää, nu är dom på kafferep där uppe" kläckte hon ur sig när hon inte kom på en gubbes namn! :) Hon är för go! :)

Efter det var brorsan o jag iväg och handlade! När vi kom hem igen var det superfint väder! Så kirrade lite kaffe och sen åkte vi till Gatstuberg, mötte upp Carro o Hanna där! Himla mysigt där uppe! Och med det sällskapet kan det ju knappast bli bättre! ;)

När vi bröt upp därifrån invänta jag Ira för att ta en promenix... Gick runt djulö! Himla skönt väder! :)

Har nyss kommit hem! Har hunnit käka lite kvällsfika och druckit min dagliga ranson av oboy! ;) Mjölken var ju slut i morse, så fick ta det där glaset nu istället! Men vad gör det liksom?! ;)

Nu skulle jag ha hoppat in i duschen... Men kanske gör det imorgon istället?! Tål att funderas på! Men bara en liiiten stund, för snart är det ju dags för sängen!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lise-Lotte

Intressant med c-uppsatsen. Jag och en kurskamrat håller precis på med vår om kvinnor som går på KTH...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback