Tröttis

Timmarna bara går o går! Dagarna går så ruskigt fort! Förstår inte riktigt hur det går till!

Var till Västerås på förmiddagen på föreläsning! Fick lite svar på några frågor vi hade...
Kom hem och for ner till bibblan direkt, lämnade lite böcker och letade efter en annan, men hittade inte den jag ville ha, så fick vackert åka hem utan någon bok!

Sen har jag gjort och käka lite... Fortfarande inte mätt, men får väl ta någon macka eller något annat o stoppa i magen!

Ska försöka samla energi och städa av lite snabbt här... Dock känns det som att den tanken kommer rinna ut i sanden! En annan sak som jag definitivt borde göra är att plugga! Förstår inte riktigt att man kan va såhär omotiverad! Vill bara att kursen ska va slut, så man kan få sluta tänka på skolan! Längtar längtar längtar!

Jag borde kanske inte tänka på hösten redan nu! Men det blir lätt så när man tänker på att det vi gör nu är o lägger grunden till oss själva inför C-uppsatsen som ska skrivas... Vet inte om det gör mig mer motiverad direkt! Att vi dessutom har en såndär rolig Medicinkurs kvar o läsa gör inte att det känns som att det blir en lättare höst! Möjligtvis att den valbara kursen blir det lättaste i höst! Men beror nog på vad det är för kurs man hamnar i... Nej usch, inte tänka så långt fram redan nu!

Längtar till sommaren och bävar inför hösten!
That's the way it is!

Skull kunna gå o lägga mig o sova redan nu tror jag! Är riktigt trött och seg! Dessutom har jag inte så jätteont i benen, inte just nu iaf... Får väl se efter träningen vad jag säger då! ;)

Städa var det! Eller plugga?!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback