Tre minuter i lördag

Snart tickar klockan över och vi byter från fredag till lördag!

Har haft en mysig kväll med tjejerna! Det är som alltid med dom, trevligt! :) Underbara människor hela högen!

Det sägs att livet är som en berg- och dalbana, det går uppåt och neråt!
För första gången på länge uppmärksammar jag själv att jag verkligen är där uppe i banan!
Det känns så underbart skönt o ha den känslan!
Jag känner mig riktigt lycklig!

I vanliga fall uppmärksammar man inte dom gånger man är på toppen i banan... Då mår man så bra att man inte lägger någon fokus på att fundera, dagarna kommer och går utan att man reflekterar över det...

Jag ska börja uppmärksamma det ordentligt hädanefter! För, som sagt, det känns alldeles underbart!

Jag är rätt bra på i vanliga fall att bara tala om för folk när det går tungt och jag inte trivs...
Varför är man så dålig på att uppmärksamma dom dagar man mår bra? Varför talar man inte om det för folk, istället för hur dåligt man har det?
Det är ju inte roligt för dom i ens närhet som hela tiden bara får höra hur tungt allting går och känns!

Nej, nog snackat om det! ;)
Vill bara, återigen, säga att jag är så glad för alla de människor jag har i mitt liv!
Som bidrar till att jag mår som jag gör just nu!
Tack till er!
<3

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Thure

Härligt att höra vännen!!!

och du, Tack för igår.

mycket trevligt!! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback