Torsdagsmys...

..är inte helt fel!

Har haft film och glassmys med Ira ikväll! :)
Vi kollade på Benjamin Button - Otroliga liv...
2 timmar och 40 minuter lång underhållning... Dock kan jag inte påstå att det var riktig underhållning exakt så lång tid... Kändes som att vi hade kunnat hoppa över en bit där i mitten när det kändes som det inte hände ett dugg! Men det var en speciell film, det var det!

Handlade om en kille som föddes som 80-åring i en bebis kropp... Istället för att åldras så blev han yngre... man får följa honom från att han är gammal, tills han blir barn...
Som sagt, det var en speciell film...

I övrigt har inte dagen erbjudit så mycket... Fixade med den där rackarns antennsladden... Lagom när det var gjort hade solen gått i moln, för vad som visade sig resten av dagen... Kollade igenom lite bilder och lekte lite i photshop... Var nere en sväng på stan med Ira o Paulina också...

Sen slog rastlösheten till... Ringde brorsan, gick över till honom en stund innan han skulle iväg... Sen åkte jag och handlade... Kom hem med en fortsatt krypande känsla i kroppen... Men slog mig ner i soffan och började kolla på VM-krönikan från 2006 i brist på annat...

Kollade bara en stund innan Ira o jag bestämde oss för att glo på film! :) Väldigt bra tycker jag! Då slapp jag sitta hemma ensam mer! :P

Kan bli sådär tokigt rastlös ibland... Brorsan tyckte jag skulle gå ut o springa, och jag var bra sugen... Men tänkte till och struntade i det... Bättre o vila benen och benhinnorna till imorgon! Dessutom är det ju dumt o inte utnyttja den extra vilodagen vi fick idag! Skulle ju ha tränat...

Match imorgon, sen är det vi lediga till på måndag! Bra för benen, då kanske dom hinner bli bra på riktigt! :)

Nu ska jag kasta mig i säng! Tvättstugan kl 7 imorgonbitti!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback