Söndag!

Hade en bra dag igår! Kollade fotboll med Mallan, och Berra som också råkade vara där! :) Blev en vinst för DFK!
Efter det åkte jag raka vägen till Jenny för att äta middag! Sen spelade vi lite Guitar Hero! Förlorade allt, som vanligt! ;)

Dagen idag har bestått av ett luuugnt tempo! Började dagen med en kort promenad från sängen till soffan! ;) Gjorde inte många knop alls innan Carro kom ner på en kaffe innan det var dags att åka till Flen o kolla på tjejerna när dom spelade match mot Flen...

Det var ingen sådan genomklappning som seriepremiären, men kan inte påstå att det var någon av våra bästa matcher heller direkt! Förlust med 5-1 blev det till slut! Lite bitter var jag allt, för hade mer än gärna spelat! Men, tränar'n har ju sagt att jag får stå på torsdag! Så får vänta till dess!

Efter att jag kom hem har jag inte gjort någe alls! Bara ätit lite, men fick ont i magen! Men börjar gå över nu, men börjar bli hungrig igen! :P

Nu sitter jag här med datorn i knät och Nisse på magen! Väntar fortfarande på att mamma ska ringa! Pratade med henne vid 18, och hon skulle ringa upp när hon kom hem! Men hon har säkert glömt bort det...

Jag vill göra om designen på bloggen... Photoshop vore ju bra om man hade först! :P Ska nog fixa det! :)

Glor på hockey, paus nu! Men Sverige leder iaf med 2-0 efter första perioden mot Norge! :)
Väntar på att Karlsson ska komma! Hon flyttar in ikväll o åker hem på tisdag! Trevligt med lite sällskap, känner mig lite ensam! ;) Men sitter o snackar med Mallan på msn! :) Skickar över bilder från matchen o sådär! :)

Ha en go kväll alla glada!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback