Söndag it is!

Snart gryr söndagen! ;)
Har precis kommit hem! Har varit chaufför åt Jenny till och från Arboga ikväll... Eller, vi åkte dit vid 13, och fikade med Henke o Hanna, sen lämnade jag henne på middagen och åkte hem...

Sedan har jag hunnit tvätta, varit hos mormor... Hon ville bjuda på öl, men går ju inte när man ska köra bil! Hon tyckte dessutom att jag skulle ta med katterna till henne! Men tog bara med Wille! Som var livrädd mest hela tiden när vi var där...

Sen har jag även hunnit vara med Alec, Dessan o Simon på Gatstuberg och grillat! Lr, dom åt och jag tittade på! ;) Hade ju precis ätit då! :) Superfint väder var det, riktigt skönt! :)
Därefter vart det lite åkande i bilarna! Dessan har gett mig whiplashskador i nacken tror jag! ;) När Thure kom in till stan åkte vi ner o kollade läget på öltältet där medelåldern nog var 45+ när vi kom... Men efter en stund artade det sig, så medelåldern kanske landade på 30 till slut! ;)

Halv 1 åkte jag o Thure iväg till Arboga och hämtade hem Jenny! Samt skjutsade en av hennes vänner till en MC-klubb som låg på ett helmysko ställe!

Som sagt har jag nyss kommit hem! Har precis stoppat i mig lite ätbart!

Komiskt är att jag på vägen hem, när vi kom till stan, kom o tänka på I, som dessutom ringde mig två minuter senare! Börjar tro att jag har en känsla för det där med telepati! ;) (Heter det telepati?)

Aja, nu ska jag byta om och bädda ner mig i sängen! Den är rätt efterlängtad just nu!
Sov gott alla glada!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback