Sommarvärme!

Klockan är strax 22.30! Det är 17 (!!!) grader ute! :)

Behandlingen var inte riktigt så farlig som jag hade föreställt mig! ;) Jag hade förväntat mig en smärta som var den samma som att någon skar i benen på mig! Och riktigt så farligt var det ju inte! Men inte var det skönt inte! Men vore väl konstigt om det var det! Har lite ont i knät nu, och är öm på hela underbenen!
Det var skönt förut när katterna ville ha mat och strök sig mot benen! Haha, det var ju så det nästan gjorde ont!

Sen var det träning, o det gick väl bra! Men var inge roligt alls idag... Men så kan det va! Tror knappt jag hade ett skott på mig på hela tiden vi matchade! Gjorde iaf inget direkt ingripande sådär som jag kan nämna...

Hade velat gå ut o gå en sväng efter träningen! Men blidde inget av det! Tog istället med mig lite PM o grejer ut och satte mig på uteplatsen! :) Så himla skönt det är ute! Sommarvärme så det förslår! :) Jag blir så lycklig när det är såhär! :)

Mina förlorade örngott är tillbaks i säkert förvar också! Så nu ska jag bädda i ordning o sen blir det nog sängen! Hoppas att jag ska sova hela natten i natt, o inte hålla på o vakna som tidigare nätter! Hoppas kattskrällena håller sig sovande! :P

Skulle vilja sova med öppen dörr eller med öppet fönster! Men vågar inte riktigt, speciellt med tanke på att jag har två rymningsbenägna katter! Sen för att jag bor läääängst ner! Skulle inte kunna slappna av om jag hade dörren öppen! Men ett av fönsterna har ju faktiskt ett låsningsskena, så det går kanske o ha öppet?! Vågar jag eller vågar jag inte!? Är ju så skönt med frisk luft! :)

Nej, bädda o sen sova!
Natti

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lise-Lotte

Jo, vi skriver om kvinnor som väljer att studera på KTH en teknisk utbildning och vad som är orsaken till deras val. Det blir ett jämställdhetsperspektiv...Trevlig helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback