Solen skiner, himlen är blå!

Finns det något som känns så bra som att vakna och få se att det är strålande sol och blå himmel utanför fönstret?! Det gör iaf att jag tar mig lättare ur sängen! :)

Att jag o Larsson dessutom blev klara med allt plugg igår gör ju att den här dagen känns en aning bättre! :)
Kanske får vi något vi måste lägga till eller ändra på en seminarieuppgift, men förhoppningsvis inte...
Sen är det bara o läsa in sig på någon annans PM nästa vecka samt oppponering på fredagen! Sen kan man säga att skolan är slut för den här terminen! Bara inskick av reviderat PM kvar efter opponeringen sen är det sommarlov på riktigt! :)

Dock börjar jag jobba direkt på måndagen efter opponeringen... Men det är liiite skillnad på att jobba och plugga! Dessutom går jag bara fyra dagar första veckan och två andra! :) Så jaa, jag hinner va lite ledig också!

Ska bli så grymt skönt att få jobba! Och att dessutom få göra det på ett ställe som AVA... Trivdes som fisken i vattnet när jag var där på praktik! Alla roliga människor som jobbar där! :) Dom ringde därifrån idag o ville att jag skulle komma upp och hämta en HLR-bok, för det ska vi ha en av de två första dagarna... Men är inte i Etuna förens nästa fredag... Men kanske tar en sväng dit någon dag bara för att...! :)
Enda nackdelen jag hittar med att va på AVA är att det blir mycket bilåkning fram och tillbaka! Men det kan jag ta! :) Hoppas bara bilen håller hela sommaren! (A)

Dagens idag kommer tas som den kommer! Ev blir det en tur ut till golfbanan med Larsson för att slå lite Rangen! Men vi har inte bestämt något, så får se hur det blir! Annars blir det nog en dag som kommer tillbringas mer ute än inne! Ska bara fixa med den där jäkla antennsladden som jag har stört mig på i snart två månader! Dags o göra något åt den, så jag slipper se den på golvet! ;)

Bok, sol o kaffe låter inte helt fel tycker jag! :)
Ha en bra dag! :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback