Sjukt nöjd!

Vilken kväll! :)
Efter gårdagens träning var det inte många positiva tankar om dagens match... Men under dagen idag har jag tänkt mer o mer positivt och blivit mer o mer laddad! Trots att det har regnat precis heeeela dagen! 7-8 grader varmt med regn och blåst! Underbart! ;)

Det kändes bra när jag for ner till samlingen vid Backavallen...

Och efter matchen är jag bara så jäkla nöjd! :)

Vi spelade nog våran bästa fotboll någonsin i första halvlek!
"Det var som en fin konjak" eller va vad det Bosse sa efter matchen!? :)

Dessan gjorde fyra mål, Hanna två, Johanna och Olivia ett varsitt!
Jag släppte inte en boll! Fast hade inte så mycket att göra! ;)
Det hela betyder i vilket fall som helst att vi vann med 8-0! :)

Jag blir så glad för att det går så bra! Och det är så kul o höra folks kommentarer på plan! Sunkis sa till Johanna när hon hade missat flera målchanser "kom igen bara Johanna, ge inte upp, den sitter snart"! Strax efter gör hon målet! :) Det är peppning på hög nivå! Sånna kommentarer betyder så mycket! Det är dom som gör att det blir ännu roligare att spela! Alla peppar varandra och står upp för varandra på plan! I really like it! :)

Är fortfarande uppe i varv, även fast matchen är slut sen tre timmar tillbaks!
Men börjar så smått bli trött, så ska dra mig mot sängen!

Jag säger bara att en match som denna är som balsam för själen!
Sov gott alla underbart glada! :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback