Partyfredag o sportlördag

Igår stod grillning och fest med brudarna på schemat!
Hade det supertrevligt! Enda tills det blev dags o gå hem o Hanna var snäll o såg till att jag kom dit jag skulle! ;)
Kvällen i korta drag! ;)

Dagen idag har varit mestadels rätt tung! ;)
Vaknade halv 8, gick upp en timme senare... Gick o la mig igen vid 10 och vaknade av att mormor ringde vid kvart i 12... Var över till henne och åt vid 13... Var hemma igen vid 14...
Och det var ungefär då jag började få ordning på mig själv!

Kollade hockey och började må riktigt bra! ;)

Ikväll har Hanna varit här, käkade lite toast o sen va vi ute o gick med Carro! Som gav oss sin sida av gårdagskvällen! Stackare! ;) Sen kikade vi på fotboll, Champions League final...

Nu kollar jag på Generation Kill...

Kollar youtubeklipp i pauserna! Den här kan va bra uppladdning till matchen imorgon! ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback