Mors dag!

Grattis mamma på din, och alla andra mödrars, dag! :)

Har haft en sån där dag när jag har gjort det jag har velat!

Imorse var jag till mamma och firade henne, vi åkte till sultans o åt frukost! :) Sen skjutsade jag henne till jobbet! På vägen tillbaks svängde jag in i Valla och tittade på flicklaget som hade match! Dom spelade mot serieledarna Triangeln och förlorade tyvärr med 5-0... Tråkigt, för tjejerna gjorde en bra match!
Mia frågade mig om jag inte hade lust att hjälpa till lite med målvaktsdelen! :) Så ska kanske åka ut någon av dagarna nästa vecka! Den här veckan blir det nog inte!

Träning imorgon o sen på onsdag ska jag ev göra brandmannatester... Men överväger o inte göra dom... Kanske är lindrigast för mina benhinnor att inte göra det?!
Slog mig ju att det var lite löpning på asfalt, spring i trappor o sånt... Men får se! Har inte bestämt mig än...

Kom hem från Valla och gick ut o satte mig i solen ett par timmar och läste! :) Underbart skönt! :) Gäller o passa på när solen visar sig från sin bästa sida! ;) Tog det lugnt och sen åkte jag och tittade på fotboll tillsammans med Larsson o Mallan! :) Gropptorp/Julita som spelade mot Vingåker... Marina o Sunkan döck upp också, i andra kom även HannaLu... Vingåker förlorade matchen med 6-1... Vi som höll tummarna för att dom skulle vinna! Så vi gick om G/J i tabellen! Men nu ligger saken i våra händer nästa helg istället! ;)

Efter matchen var jag o brorsan och fikade hos mormor och grattade henne på mors dag! Hon trodde inte vi skulle komma så hon blev jätteglad! :) "Ni är mina små älsklingar" <3

Borde kanske försöka sova egentligen, men är inte jättetrött... Men det beror väl på att jag sover som en stock på mornarna! Katterna har väckt mig varenda morgon någong gång mellan 2 och 5 i flera veckor nu! Och dom håller mig vakna i ungefär en timme! Så sen när jag väl somnar om och klockan ringer är jag halvdöd!

Hoppas på solsken imorgon! För då ska jag bara NJUTA av att vara "ledig"! :)
Kommer få träffa bästaste Maria imorgon också! DET är något att se fram emot! :) Inte träffat henne på länge nu! Hon är bara hemma en vecka, så det blir att försöka träffa henne så mycket som möjligt dom här dagarna!

Nehej, sängen lr?!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback