Måndag!

Den nya veckan är igångsparkad...

Tvättstugan på morgonen... Sen har dagen bara flytit på... Har inte gjort något av det jag tänkte igår att jag skulle göra idag...

Mår lite konstigt idag... Magen känns lite orolig, ont i huvudet, ont i nacken, ont i ena knät o lite annat skralt! Känns sådär måste jag säga! Men hoppas att träningen ska pigga på mig lite...

Hoppas bara att det inte regnar!

Måste säga att jag tycker det finns så mycket barnsligt folk överallt! 40 år och tar åt sig av allt och blir osams med folk som inte ens vill bli osams med personen ifråga! Men men, den dagen hon inser att ingen tycker att hon beter sig på ett vuxet och moget sätt kommer hon redan ha sabbat alla sina kontakter! Men, det är upp till henne, hur hon vill ha det...

Skola imorgon... Eller?! Överväger o stanna hemma måste jag nog säga! Känner inte alls för att va på plats... Undrar vad man får göra istället?!
En sak är iaf säker, o det är att jag under morgondagen måste skicka in uppgiften som ska lämnas in senast på fredag... Annars lär väl det försvinna ut ur mitt huvud, finns en risk för det...

Aja, börjar bli dags att ladda för träning!
Hoppas det är blött i gräset och att vi tränar på A-plan!
Och att vi inte ska springa några 11 varv runt plan o sånt tjafs!

Ska fylla på energiförrådet lite med något att äta också!
Hejp!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback