Måndag...

Och jag har inte gjort något av det jag hade tänkt!
Skulle ha diskat, städat och pluggat...

Istället började jag dagen med att ta sovmorgon! Sen när jag väl pallrade mig upp bestämde jag o Larsson oss för att åka ut till golfbanan! Tro det eller ej! ;) Vi var där ett par timmar och kom hem med en blåsa i handen! Underbart! Ganska bra gjort faktiskt, att få blåsa... Men, håller man klubban som i ett skruvstäd hela tiden blir det lätt så! En vanesak det där, med att inte hålla i klubborna som om någon höll på att sno dom för en!
Funderar på att gå och betala in medlemsavgiften och spela i sommar... Men ska fundera på om jag verkligen kommer göra det eller om det bara är o kasta bort pengarna?!

När vi kom tillbaks från golfbanan for jag iväg till mormor o överraskade henne! :) Hon blev superglad idag också! :) Fikade och sen tog vi en sväng på stan, hjälpte henne handla hem dricka o sånt!

Kom hem därifrån för en stund sen! Och nu borde jag redan ha lagat mat och sitta o äta den... Men icke! Har träning om en timme ungefär och känner inte alls för det... Vill verkligen inte åka ut, men är bara o göra det!

Skulle hellre va hemma o hitta på något med brudarna! Men, dom man umgås mest med är ju dom som spelar, så kommer ju träffa dom där ute! :) Så det blir nog bra iaf, bara man pallrar sig ut... Det är ju det som är det tråkiga! ;)

Nej, kanske ska peppa sig lite till det här nu?!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback