Life is a mystery

Har inte gjort många knop idag!
Varit o hämtat kattsanden som jag hade beställt på posten! :P Jätteroligt paket att hämta! ;)
Sen har jag gjort rent kattlådan från botten! Tömde och skurade ur den... och vad hände när jag lät den stå och torka det sista?! Jo, Wille går i pissar i den! :P Utan sand, så det var bara o skura om den! :) Han är knäpp den där lille! :)

Sen har jag inte gjort något alls, vaknade så pass sent... Men, somnade ju inte före 4, så kanske inte så konstigt om man sover lite längre... Vaknade 7 första gången, men då tyckte jag det var lite för tidigt att gå upp!

Sitter o käkar! Ska börja göra mig klar för match! Dunker som ska få pisk! ;) Har fått över Mallans spellista, med låtarna på lagskivan! :) Så har bränt ut den så vi kan poppa på vägen dit! :)

Nej, nu är det verkligen hög tid att göra sig klar om jag ska hinna hämta upp alla i tid också! :P

Ha en bra söndag!
Det ska jag, vilket kommer innebära att jag kommer hem från Dunker med en trepoängare! ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mallan<3<3

Och det gjorde du med:) As bra jobbat idag förutom de sista målet haha

Postat av: Hanna

Life is a mystery!!!!

lalala.. something right.. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback