Kickstartar den nya veckan!

En vecka jag hoppas kommer gå snabbt, utan några problem med något!
En vecka som kommer innehålla mycket plugg!
Plugg och fotboll... Nästan som vanligt med andra ord! ;)

Känner mig rätt slutkörd faktiskt... Förhoppningsvis är det bara nu en stund på förmiddagen...
Har ont i hela kroppen och känner mig redo för att gå med rullator! ;)

Träning ikväll också, kanske känner man sig lite piggare till dess, och framförallt efteråt... "Det blir ganska lugnt" sa dom igår, jag hoppas mest att det blir lattjning och inte en massa löpning o sånt... Har ju faktiskt match imorgon igen!

Nehej, hög tid att göra sig i ordning och fara iväg till Larsson! PM ska skrivas och informationsbrev ska göras!

Ha det bra i solen alla glada! :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback