Jahaja!

Vaknade till liv ordentligt någon gång vid 9 imorse... Lagom till när seminariet skulle börja! Tur det kanske! :)
Haha, vi fick rita o måla på seminariet idag! Förstår inte att man för det mesta stressar upp sig över seminarierna... Konstigt det där egentligen! Men som sagt, rita och måla gör ju att man slappnar av! ;)

Kom hem för en timme sen ungefär! Stannade o plockade liljekonvaljer på vägen hem! Älskar dom blommorna, finns inget som luktar så gott! :) Väcker fina minnen gör dom också! :) Dock lite saknad också, men det gör inget! :)

Ska kila över till mormor o hämta mina täcken o kuddar som hon så snällt har tvättat åt mig! Ibland blir man bortskämd! :)

Sen är det bara raka vägen hem o äta! Vid 17 ska jag va hos Pia på behandling! Känns som det behövs, har rätt ont o benen känns som stockar! Så det blir nog bra! :) Sen är det raka vägen därifrån till Backavallen!

Match som står på schemat! Den blev flyttad från IP och regnsjuka planer till Backa o konstgräset! :)
Det blir nog bra det där! :) Tur att planen var ledig, annars hade vi fått skjuta upp matchen ytterligare...

Nej, nu är det bäst jag sätter lite fart här, annars kommer jag inte hinna med det som ska göras!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback