Jag mår så bra!

Hela helgen har tillbringats i goda vänners sällskap!
Jag är så glad för att jag har dom vänner jag har!
"Gamla och kända, nya och okända"

Underbara människor som kan göra min dag komplett utan några större krusiduller!

Jag trivs så himla bra just nu!
Önskar det vore såhär hela tiden!

Känslan att kunna bestämma precis vad man vill göra, utan att någon säger något, men framförallt för att jag i dessa dagar har kunnat göra precis vad jag vill, med precis vem jag vill, utan att känna någon som helst ångest för något!

Under femton veckors tid har jag haft praktik, under tiden har jag haft fem tentor...
Praktik 32 timmar i veckan, plus restid, i o med pendlandet... Sen när man kommer hem ska man helst ha satt sig och pluggat i ett par timmar... Under tio veckor for jag fram och tillbaka till Etuna, gick upp 04.45 på morgonen, åkte 05.30 för att sedan komma hem kring 17... Det är långa dagar! Man har inte orkat sätta sig ner och varit duktig med allt vad det innebär med plugg... Istället har man struntat i det, och fått känna på ångesten... Ångesten som alltid kryper sig på när man bör plugga men inte gör det...

De sista två veckorna har praktiken inneburit enbart praktik... Alla tentor har varit inlämnade, jag har sluppit pendla... Istället har jag fått stressa iväg på träningar, men det ska jag inte säga något negativt om, för det har jag valt helt själv att göra!

Jag slutade praktiken i torsdags! Så himla skönt! Det har inneburit att jag inte har haft något att ta hänsyn till under helgen! Jag har gjort precis det jag känner för, och det gör även att den positiva känslan kommer!

Det känns bra nu, så att säga!

Skolan drar igång igen på tisdag! Intensiv kurs står på schemat om man pratar med vissa, mindre intensiv om man pratar med andra... Det visar sig hur det blir! Att föreläsningarna kommer vara i Västerås vet jag! Det gör att det tar längre tid att ta sig dit och hem, att det kommer bli snålt med tid mellan hemkomst och avfärd till träningarna... Men återigen, jag väljer det själv!
Och dessutom tycker jag det känns rätt skönt att få komma tillbaks till skolan!

Jaja, det jag egentligen ville säga är att jag är så glad för de personer jag har i mitt liv!
Tack till er som gör mina dagar till det dom är! <3

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Hanna T

Tack själv sötis!

Haft en underbar helg. Grymt roligt att få lära känna dig! Du är la för go!! =)



kramar om <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback