Jag blir så besviken!

Okej, jag får stå på torsdag...
Men inte på söndag...
"Jag vill hålla igång er båda"
Innebär det att jag inte behöver träna något, och ändå får stå eller?!
Det känns ju som det... Trodde "att hålla igång" innebar att man både tränade och matchade?! Men jag kanske har fel?

Okej, under våren har jag inte kunnat tränat alla träningar, beroende på att jag har haft praktik och inte kunnat styra över om jag har gått kväll eller inte på träningsdagarna!
Men dom senaste sju veckorna har jag varit på precis ALLA träningar! Jag visar att jag vill stå, jag gör mitt bästa även dom dagar det känns skit att va där, för det gör det ibland...
Men vad får jag för det!?

Överväger att strunta i måndags o tisdagsträningen nästa vecka och bara åka på torsdagsträningen... Bara för att se vad som händer... Men jag vet med mig själv att jag aldrig skulle kunna göra så!

Dom gånger jag inte har kunnat vara med har jag tyckt att det har kännts dumt att inte vara där, även om jag har varit på praktik eller liknande...

Äsch, skit samma! Antar att det bara är o gilla läget!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback