Jag är nöjd!

Som jag skrev tidigare skulle jag komma hem med en trepoängare! Mycket riktigt gjorde jag det också! ;) Eller, inte jag, VI! :)

Vinst med 4-1 blev det till slut! Deras mål kan jag ta på mig Mallan! ;) Ett ögonblick av okoncentration gjorde att två passningar inte blev som dom skulle och deras anfallare kunde sparka in bollen i öppet mål! Aja, sånt som händer! EN GÅNG! ;)

Efter matchen var jag ute o sprang en sväng med Carro! Kanske inte det smartaste såhär i efterhand! Hade inte så ont i benhinnorna efter matchen, så tänkte att lite löpning på det blir bra! Men men, det straffar sig nu! Dom marar ordentligt med mig!

Har sedan varit över till Ira o kollat på film...

Varit hemma en stund nu! Ska gå o lägga mig, börjar bli dags för det... Sitter o lyssnar på en massa bra musik! Den som spelas just nu har jag fastnat ordentligt för!



Lyssna o njut! ;)

Natti Natti mina fränder!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback