Hualigen!

Har haft ont i ryggen sen matchen igår... En sträckning mån tro?!
Klarade inte av att träna idag! Gjorde alldeles för ont! :(

Imorgon drar skolan igång igen! Känner redan stressen komma krypande.. Inte bra alls!

Sen börjar även dom negativa tankarna komma! Men, det rör sig om fem veckor! Fem veckor går fort!!
Jag testar, testar och gör mig en uppfattning om hur det kan bli sen! Och så gör jag en bedömning av situationen därefter!

Jag ska INTE måla faen på väggen innan jag vet hur saker och ting kommer bli! Det är bara dumt och jäkligt onödigt!

Istället ska jag vara glad!! :)

Nu ska jag nog ta mig en liten tablett och göra mig klar för sängen och en dejt med John Blund!
Håller tummarna för att ryggen inte gör ont imorgon!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mallan<3<3

Krya på dig vännen<3 Ha de så skoj i skolan. Positiva tankar Gunnsan<3 Vi ses och hörs<3



Natti Natti på rej



Pusskram<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback