Hua!

Har hunnit ätit och tagit det lugnt nu efter träningen! Börjar bli dags att sova!

Har dock någe fruktansvärt ont i benen! Dom där rackarns benhinnorna skulle kunna ta kål på mig! Att knäna dessutom har börjat värka gör inte saken mycket bättre... Som sagt, skulle inte ha tagit den där löparrundan efter matchen igår! Men men, såhär i efterhand kan jag inte göra så mycket åt det, bara gilla läget antar jag...

Känns lite som att man har ett spännband sitter precis under knät som gör att det stasar ordentligt i vaderna! Som när man ska lämna blodprover och dom stasar upp armen på en! Riktigt härlig känsla! ;)

Har tagit mig lite värktabletter får vi se! Hoppas iaf kunna sova i natt... Det tror jag visserligen att jag kommer, men kan nog ta ett tag!

Aja, bäst o gå o lägga sig! Imorgon är det föreläsning i v-ås som står på schemat... Inte något jag direkt ser fram emot... Men bara o gilla läget! 

Sitter nästan o somnar nu! Natti! 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback