Gult, svart, rött, vitt eller kanske grönt?!

Gårdagen bjöd på lite smått och gott... Tvättade, skjutsade mamma till jobbet, va på stan med Mallan innan det var dags att ladda för match...

En match som jag bara tänker lägga bakom mig! Så pinsamt! Vi vinner med 3-1 efter en inte allt för välspelad match... Men men, det är inte det som räknas!
Jag fick gult kort... Domarn blåste av mig på en utspark för att han tyckte jag hade klivit över linjen med bollen... Frågade lite fint om han verkligen såg det, då plockade han upp kortet direkt... Frågade om han var seriös, och jaa, det var han, annars skulle han inte va där!

Säger bara att han inte borde ha något på plan att göra... Vi fick inte ens peta på motståndarna medan dom kunde sparka ner oss och göra hands i straffområdet utan att vi fick något till våran fördel... 50-50 situationer blev frisparkar mot oss...

Nej, usch! Han borde få en granskning på sig! Inte första gången vi har honom! Man kan tro att han har köpt sin domarlicens på postorder!

Efter matchen tog jag cykeln hem i regnet och blev om möjligt lika blött som i duschen! :P Käkade och sen for jag över till Ira... Där blev det film och glassmys! :)
She's a man tror jag filmen hette! Betydligt bättre än torsdagens film! Och betydligt roligare också! :)

Dagen idag vet jag inte vad den ska bjuda på! Funderar starkt på att bara bädda ner mig i soffan och glo på film hela dagen utan att göra något som helst vettigt... Jag börjar nog dagen så iaf, så får man se sen! :) Ska börja med o kolla klart på VM-krönikan som jag började kolla på i torsdags! :)

Ha en bra dag allesammans!

Vill förresten säga grattis till Maria som igår avslutade sina tre års långa studier och nu mer kan kalla sig sjuksköterska! Du är bäst!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback