Glader!

Allt känns mycket bättre idag!

Har haft en bra dag!
Började med att cykla till Jenny och dricka kaffe på gården med henne... Sen cyklade jag vidare till Faster som bjöd på lunch och kaffe! :) Vilket ledde till att hon kom o hämtade min tv-bänk som stått på uteplatsen x antal månader och körde den till tippen åt mig! Samt att jag nu mer har utemöbler på min uteplats! :)
Har nog världens bästa faster! :)

Efter att jag hade varit hos henne och hon hade varit här gick jag en promenad med Carro! Sedan gick jag till mormor och hjälpte henne gräva ner en kant på rabatten... Efter det blev det fika... Sen hem och vidare på fotboll!

Var ut till Flodaskogarna och kollade på Floda - Stigtomta med Lu, Carro o Thure... Matchen slutade med en 8-0 vinst till bortalaget...

Direkt från skogarna hem o byta om för att sedan kila över till Dessan och käka där, för att sedan ta vägen ner till Öltältet! Där det dock inte var så mycket folk... Men, har man trevligt sällskap så klarar man sig bra ändå! :) Nytt försök där på fredag, då blir det dock med annan vätska som uppladdning! ;)

Nu blir det sängen! Illa kvickt! Norrköping imorgon?! :) Match står iaf på programmet! :)

Tack alla som har gjort min dag till det den varit idag! :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback