Frustrerad och trött

Är inte nöjd någonstans med dagens träning!

Kul bara att C va med en stund o rulla boll! :)
Glad för hennes skull!

I övrigt var det en riktigt tråkig träning! Kände mig helt malplacerad! Redan på uppvärmningen kände jag att det inte skulle bli någon höjdarträning... och det blev det ju inte heller... Det är så tråkigt när det känns så från början... Sen när det väl blir fråga om målvaktsarbete för min del så kommer det inte många skott på mål... och dom som gör det går mer eller mindre in utan att jag rör en fena...

Men så skärper man till sig en kort kort stund, o gör en eller två bra saker... Det är då man behöver höra "Bra" från någon! Att någon ser en... Men folk gör inte alltid det, och jag kan inte begära att folk alltid ska göra det heller... Men det är sånna här träningar man behöver ha uppmuntring...

Speciellt med tanke på att jag är rätt bra på att trycka ner mig själv sånna här träningar och bara blir på dåligt humör... Dessutom blir jag så frustrerad över att folk inte kan ha ett någorlunda tempo i sakerna dom gör! Är meningen att det ska va en väggpass, ska det vara det och inte att den som ska vägga ska behöva ta emot bollen och VÄNTA på att den andra kommer dit den ska... Tempot blir så fruktansvärt lågt när det blir så, och det smittar av sig till de andra också! Att folk sen inte kan skjuta ordentligt gör mig också frustrerad! Sluta tänk, eller be om hjälp på annat håll för att lära er! Ååååh, blir så arg!

Efter dagens träning har jag ingen positiv känsla inför matchen imorgon... Men antar att det bara är o lägga dagens skit bakom sig och ladda om till imorgon! Tänka positivt! Även om det är aningens svårt ibland...

Och dom här jäkla styltorna till ben kan jag gärna byta mot någon annans! Är så trött på att ha ont nu! Vill inte längre! Men, det finns dom som har det värre! Så ska inte klaga...

Inte ska jag gnälla heller egentligen...
Blir så trött på mig själv när jag blir på sånt här humör!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback