Freeeedag!

Började dagen vääldigt lugnt! När det för arbetande folk var lunch började jag sätta lite fart här!
Gjorde en lista med allt som måste göras... Det blev en lista med ett 19-tal punkter...
Började med att diska, sen högg jag in på garderoben och började rensa där! Bar upp en del grejer på vinden och en del grejer ut i förrådet... Efter det var jag över och lämnade mammas cykel och hämtade hennes bil... Sen hem och vände, körde iväg skräp till återvinningen, samtidigt som jag åkte ner och lämnade ett ryggskydd hos faster som inte var hemma... Efter det har jag lagat lite mat, som precis har ätits upp!
Passade på o öppna en öl också! ;)

Jag har en förhoppning om att ölen ska lindra min kropp! ;) Inte riktigt så kanske... Men varken alvedon eller ipren får huvudvärken att ge sig av... Hade det hjälpt hade jag tagit det lugnt med alkoholen ikväll, men eftersom det inte hjälper kan man lika börja tidigt med ölen! ;)

Känns lite som att någon har satt en, vad det nu heter, runt huvudet på mig och bara skruvar åt hårdare o hårdare... Migrän på ingång kanske?! Aja, det visar sig hur det blir med den saken!

Nu ska jag iaf plocka undan lite mer här och sen slänga mig i duschen och göra mig klar för kvällens bravader!
Ha det!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback