Ett par minuter...

Det är ungefär vad man får över när man glömmer bort vissa saker som ska göras!
Har varit hos Larsson o pluggat hela dagen!

Vid 4 ringde mormor o frågade när jag skulle komma över o lämna täckena o kuddarna! "Skiiiit" Hade helt glömt bort det! For hem direkt och sen vidare till mormor... Kommer dit, o då har hon lagat mat... Inte riktigt vad jag hade räknat med! Men sjukt välkommet! :) Det innebar att jag fick mat i magen, vilket jag förmodligen inte hade fått annars! Så ska inte klaga!

Slängde i mig maten lite snabbt, utan att för den delen vara otrevlig... Hon förstod att jag var tvungen att åka hem igen så snart när jag sa att jag skulle på träning! Men hon tyckte jag skulle vila mina ben istället...

Kom hem för ungefär en halvtimme sen! Så har i stort sett bara hunnit byta om o packa! Ska åka iväg till träningen nu! Vilket jag inte alls känner för...
Kroppen mer eller mindre skriker efter att bara få ligga i soffan och inte göra en massa saker hela tiden! Men men, det får vi vackert ta en annan dag! Tyyyp, nästa månad?! ;) Nää, så farligt är det inte!

O nu kom jag på att jag skulle ha skickat med pengar med brorsan till Bie! Skit också! Får säga till Sophie att hon får dom senare... Jäkla skit! Aja, inte mycket o göra åt nu! För ska åka nuuuu!

Heeeeejp

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback