En fundering bara...

När blir saker och ting för mycket?
När har det gått över gränsen?

- Är det när man blir irriterad bara man tänker på det?

Hur mycket energi ska saker o ting få ta?

Att ge och ta, det är så det ska va...
- Men när man börjar fundera på när man ska få något tillbaks, har det gått för långt då?

Jag är inte villig att ge för mycket! Jag måste ha energi kvar till att klara av alla mina egna saker!
Just nu skulle jag vilja ha någon som injicerar enormt mycket energi till mig!

Tankar och funderingar tar för mycket av den lilla energi jag känner att jag har... Men tankar och funderingar är inget man bara kan stänga av sådär!

Glöm inte att ge till dom du bryr dig om, men glöm för allt i världen inte att de personer som får något av dig måste ge dig något tillbaka!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Carro

Skickar över ett stooort knippe energi. Kramis

Postat av: Lusen

Jag åååååååå, kramelikram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback