Det blir nog bra det här!

Träningen idag gick ungefär som igår...
Fredrik gav sig på och tryckte på mina stackars ben! Kändes ungefär som att han bröt av benen på mig! Grymt ont gjorde det...

Nu har jag iaf fått två tider hos Pia, så ska på behandling på torsdag och tisdag! Hon ska göra mig ny sa hon! :) Kommer nog bli bra det där! :)

Nästa vecka blir ju rätt tuff rent fotbollsmässigt! Match söndag, träning måndag, match tisdag, träning torsdag och match fredag! Kan va skönt om jag inte har alltför ont då!

Nu ska jag nog göra mig klar för sängen tror jag! Är rätt trött ändå! Plugga imorgon på förmiddagen! - och på eftermiddagen också! Vore gött om någon kunde sparka mig i arslet så jag verkligen gjorde det också!

Natti Natti

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback