Bra skit!

Sunday bloody sunday!

Haft en bra söndag, ska inte klaga någe alls! :)
Har inte gjort mycket vettigt egentligen!

Spelade match, blev en vinst med 4-1! Kändes bra! Men är lite bitter över det där rackarns målet! Var bara tre minuter kvar av matchen! Ville ju så gärna hålla nollan!! Det hade nog kunna blivit två mål till dom... Men jaaa, jag kände mig säker på att det där skottet i ribban inte skulle gå in! :P Snopet om det hade gjort det bara, men ibland är magkänslan bra! ;)

Match på tisdag igen! Det är en matchintensiv vecka vi har framför oss... Träning imorgon, match tisdag! Sen är det träning torsdag och match fredag! Det betyder att man kan passa på o kolla på andra matcher i helgen sen! ;) Men säkert inga som spelar hemma bara för det! :P Det tåls att kollas upp iaf! :)

Efter matchen har jag pluggat lite!

Måste säga att jag är förbaskat trött på allt vad skola heter och innebär!
Jag har redan haft sommarlov i typ fyra veckor, i huvudet! Dock inte i verkligheten, det är två veckor kvar tills sommarjobbet drar igång! Har dock inskick av reviderat PM den veckan! Men hela situationen, att psykologiskt redan ha ledigt, gör att allt man gör gör man slarvigt, för man orkar inte riktigt bry sig! Man haffsar ihop något som får duga i sista stund...

Nej, ska inte fundera mer på sommarlov just nu, blir bara halvbitter av att göra det! Istället ska jag ta och leta rätt på John Blund för en dejt! ;)

Tack till er brudar som har gjort min helg den här helgen! :)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mallan<3<3

Tack själv Gunsan. Riktigt bra i målet var du idag:) Ses imorgon på träningen:D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback