Walking on the line...

Jag är frustrerad, trött och stressad...

Sover som en kratta! Får va glad om jag skrapar ihop fem timmars sömn på en natt... Somnar, vaknar, somnar, vaknar, somnar, vaknar och så vidare... Varje gång jag vaknar tror jag att det är dags o gå upp o blir småstressad över att klockan aldrig ringer... Sen när jag väl kollar vad klockan är och inser att det är flertalet timmar kvar tills den ska göra det måste jag varva ner för att kunna somna om... Så jag är vaken ungefär en timme varje gång jag vaknar... Spelar ingen roll om jag går o lägger mig sent eller tidigt, vaknar iaf...

Försöker ta det lite lugnt nu innan jag ska iväg o jobba... Men stressen hänger över mig... Borde städa, handla och fixa studentpresent... Vetskapen om att jag åker om en stund och kommer hem imorgon och bara är hemma en halvtimme innan det är träning, samt att man inte kommer hem före halv 9 på kvällen gör att jag blir ytterligare lite stressad!

På fredag ska jag nämligen till Arboga halv 9 på morgonen, kommer hem vid 1, 2 skulle jag tro... Sen ska vi fira kusinens student klockan 6... Har fortfarande ingen present till henne... Att jag dessutom hamnar mitt mellan min bror och mor gör inte saken roligare... Det blir alltid jag som får styra och ställa med presenter... Att den ena tar saker o ting för givet, medan den andra inte alls vill, gör inte heller att saken blir roligare...

Sover hos Karlsson i natt... Trevligt o träffa henne, dock är inte soffan så skön att sova på! ;) Men men, sova gör jag nog ändå, lr?!

Hoppas att jag kommer in i jobbet snabbt, så jag slipper fundera så mycket... Funderingar på jobbet gör ju inte direkt att man slappnar av... Vilket jag är i stort behov av att göra!

Nej, nu behöver jag sätta fart igen! Har suttit o glott på den här rackarns skärmen i en kvart nu! Har slängt ihop en början på en sommarlista idag också! När jag ändå inte hade en massa andra saker jag var tvungen o göra... ;)

Bilen ska rulla om exakt 27 minuter! Så, bye bye!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback