Vilka dagar!

Vaknade sent igår, vilket gjorde att jag fick stressa från start!
Hann inte riktigt med det som skulle göras ändå!

Kom till jobbet och trodde att det nog skulle bli en hyffsad kväll... Efter inte allt för lång tid inser jag att det inte alls kommer bli en hyffsad kväll... Fick värma maten tre gånger för att hinna äta den... Larmningar hela tiden, massa saker som skulle göras och patienter som var dåliga...
När jag gick därifrån tänkte jag att det nog skulle bli bättre idag, eftersom jag visste att iaf en patient skulle bli flyttad...

Kommer till jobbet imorse, och det är allt utom lugnare! Tre överbeläggningar, ännu fler ringningar, fler patienter som blev akut dåliga osv osv...

Sista två, tre timmarna kändes det mest som man gick runt som i en dimma och inte riktigt visste vad man hade gjort, vart man var på väg och vad man skulle göra...
Kände mig helt slut när jag stämplade ut och gick hem... Det är sånna här dagar man önskar man bodde i Etuna så man slapp sätta sig i bilen för att åka hem... Men man har inte så mycket val i nuläget...

Kom hem, bytte om och åkte till träningen! Rätt soft träning, om man bortser från konditionstestet, som inte gick allt för bra! Men nu vet jag vad jag har att sikta på om ca fyra veckor! ;) Kommer bli en del inlines och cykling! Löpning, som det står på "träningsschemat", vågar jag mig inte riktigt ge mig på med benhinnorna! Även om dom känns bra nu och bara blir lite "stumma" i början så känns det idiotiskt och ge mig iväg på en löprunda och få ont igen!

Efter träningen blev det en visit hos Alec! Käkade pizza och kollade på fotboll! :) Myspys!

Nu är jag tvärslut och ska kasta mig i säng!

Imorgon ska jag KLIPPA mig! Gissa om det ska bli skönt! ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback