Denna älskade och (ibland) hatade fotbollen...

Satt och glodde på den här tomma sidan en kvart för någon timme sen! Ville skriva, men visste inte vad... Så loggade ut... Men nu sitter jag här igen!

Har en riktigt dålig kväll!

Borde ha stannat hemma från träningen idag! Känns så jävla meningslöst att vara där!
Kände inte riktigt för att åka när det väl började bli dags... Men som vanligt pallrar man sig iväg iaf... Börjar med att alla skriker åt en, för att man inte hör... Då rasade humöret ännu mer... När vi sen skulle börja med någon övning där bollen skulle in och ut och in och ut i en fyrkant och vi inte fattade direkt avbröts övningen och ändrades, det gjorde att nästan alla blev mer förvirrade... Och innan jag ens hade kommit ett varv på den nya övningen avbröts den och vi gjorde en helt annan övning, för att vi inte fattade direkt! Och då skulle jag plötsligt stå i mål... Var på väg o ställa mig i ett mål, men då började B skrika på mig att jag skulle stå i det andra målet... När jag väl var på plats går knappt några skott på mål och jag får springa och hämta bollar istället, för att övningen ska funka för dom andra...

Dom senaste veckornas träningar har inte gett mig något... Förra träningen sa jag specifikt om en övning att den inte gav mig något som målvakt! "nej, men det är inte meningen heller"... Nehej?! Va faen gör jag där då?! Varför står jag där?! Vad ger det mig för vibbar?! Behöver jag vara där, om övningarna ändå inte är ämnade att ge mig något?! Det är kul att vi dessutom körde den övningen för tredje träningen i rad! Dom senaste två månaderna har vi inte gjort en enda övning som har varit meningen att den ska ge mig något... Det är verkligen JÄTTEROLIGT att va med och träna då! Jag säger inte att alla övningar måste ge mig något som målvakt, men det kan va kul om någon övning gör det...

Men förhoppningsvis blir det ändring på det nu när C ska börja hjälpa mig! Är glad för att hon vill ställa upp och hjälpa till... Hon är den tredje som rycker in! ;) Och säsongens "kollega" har "tagit uppehåll"... Hon har inte visat sig nere på träningen på hur länge som helst! Jag längtar till Ann kommer igång igen! Saknar henne hur mycket som helst på träningarna! Men lär få vänta ett bra tag till innan hon är tillbaks igen! Bäsen måste ju komma till världen först!

Nehej! Jag ska sluta snurra tankar och va på dåligt humör nu, genom att gå o lägga mig! Hoppas på att få sova ordentligt i natt... Hoppas humöret är bättre imorgon, och att jag mår bättre med för den delen!

Mina små älsklingar nassar som bara den! Wille ligger utslagen bredvid mig på armstödet, med benen hängande på sidorna av stödet! ;) Och Nisse ligger i knät på mig och trycker sig mot mig så mycket han kan för att få va så nära det bara går! Hoppas bara dom fortsätter va mysiga när jag går o lägger mig, så dom inte börjar busa då! Finns en risk för det! Men, dom är mina älsklingar iaf!

Nej! God natt!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Hanna T

Förstår känslan och kommentaren du nyss gav mig!

Det är inte alltid lätt..

Man har sina upp och ner gångar..

Men förhoppningsvis löser sig allt till de bästa!



Ta hand om dig nu vännen min och hoppas du får sova riktigt gott! Puss och kram <3<3<3

Postat av: Lu

Efter regn kommer solsken hjärtat! Jag förstår dina tankar och funderingar, håll huvudet högt kära du! Massa stora kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback